Mit szólnál egy édes, de egészséges reggelihez?

Desszert vagy reggeli? Mi van, ha mindkettő? Kényeztesse magát egy édes reggelivel, amelyet nem kell megbánnia. Olyan egyszerű tippeket hozunk nektek, amelyekkel a reggelije egészségesebb, táplálóbb lesz, és hosszabb ideig jóllakott lesz.

Egészségesen egyensúlyozzon

A finomított cukrot gyakran fehér méregnek is nevezik, ugyanis szinte semmilyen tápanyagot nem tartalmaz, viszont jelentősen növeli a cukorbetegség és az elhízás kockázatát. Szerencsére számos alternatíva létezik, amelyek nem csak édesíthetik az ételeket, hanem rostokkal és egyéb tápanyagokkal is elláthatják őket.

A cikóriaszirupot egyedülálló módszerrel állítják elő cikóriagyökérből. Édessége megegyezik a cukoréval, kiemelkedik magas hasznos rosttartalmával és mindössze 5% szénhidrátot találsz benne. Cukorbetegek számára is alkalmas, nem tartalmaz glutént, laktózt, és a cukorral ellentétben nem roncsolja a fogzománcot , hideg-meleg ételek, italok, palacsinták, joghurtok vagy zabkása édesítésére használható. A rövidítést részben helyettesítheti sziruppal is. Ennek köszönhetően jelentősen csökkenti az étel energiaértékét - 1 g szirup akár 4 g zsírt is helyettesít.


GRIZLY Cikóriaszirup 450 g

Adjuk hozzá a fehérjét

Az édes reggeli általában szénhidrátban gazdag, így gyorsan energiát ad, de röviddel evés után ismét éhesnek érezheti magát. Hosszabb ideig kell feltöltődnie vagy izomtömeget építeni? Tegyél bele fehérjét a reggelidbe! A legközvetlenebb módja a fehérjepor hozzáadása – egy szupergyors lehetőség, amely egyben ízt is ad az ételhez. A fehérje mellett a dió nagy mennyiségű egészséges zsírt és ásványi anyagot tartalmaz. A dióvaj is remek választás – szereted a földimogyorót , a mandulát , a kesudiót vagy a pekándiót ? Rengeteg íz áll a rendelkezésünkre, így mindenki talál valamit.

Olvassa el még: Hogyan készítsünk fehérje reggelit tojás és szalonna nélkül


GRIZLY Mogyorókrém tejcsokoládéval 500 g

Ne felejtsd el a rostokat

Bár a rostok emészthetetlen poliszacharidok keveréke, rendkívül fontosak a szervezet számára. Segíti az emésztést, megköti a méreganyagokat, és számos betegség megelőzésére szolgál. Ezenkívül növeli a jóllakottság érzését , amelyet különösen értékelni fog, ha fogyni próbál. A következő sütéskor például cserélje ki a fehér lisztet teljes kiőrlésű lisztre , amely a rostok mellett sok fontos ásványi anyagot és vitamint is tartalmaz. A magvak is kiváló rostforrások – például a chia , a kender és a len . Használja őket sütéshez, zabkásához vagy pudinghoz.


GRIZLY Chia mag fehér BIO 500 g

Receptek

Az elméletnek vége, próbáljuk ki a gyakorlatban! Összeállítottunk nektek 8 édes receptet, amit az egész család imádni fog . Puha, túrós banánfülke, ropogós granola és házi müzliszeletek már csak arra várnak, hogy beleharapj.​

Banános palacsinta fahéjjal és túróval

Ezek a banánsütik nem tartalmaznak hozzáadott cukrot, de tele vannak minőségi fehérjékkel és egyéb, a szervezet számára hasznos anyagokkal. És pillanatok alatt készen állnak!

Tovább a recepthez >>>

Bab gofri

A hüvelyesek és a fehérje édességekbe rejtése nagyszerű módja annak, hogy egy finom, egészséges reggelivel kezdje a napot. De ebben az esetben nem kell mennie
csak az édesség kedvéért, mert ezek a gofrik rendkívül sokoldalúak, édes és sós változatban is tálalhatod.

Tovább a recepthez >>>

Sima chia puding

A chia magokat az elmúlt években fedezték fel újra, miközben jótékony hatását már az aztékok is ismerték. Energiát adnak egész napra, éppen ezért ideális választás reggelire. A chia puding elkészítése nagyon egyszerű, az íze pedig zseniális.

Tovább a recepthez >>>

Gluténmentes palacsinta tápióka lisztből

Nem kell aggódnia ezekért a rántásokért, és biztosan élvezni fogja őket.A tápióka lisztet manióka gyökérből nyerik, és nagyon egészséges. Csodálatosan megduzzad és növeli a hangerőt, így a palacsinta bolyhos lesz, mint a felhők.

Tovább a recepthez >>>

Köles kása gyümölccsel

Az ízletes, krémes köleskása egy kiadós reggeli, amivel sokáig jóllakott lesz. A köles természetesen gluténmentes, és rengeteg ásványi anyagot és vitamint tartalmaz.

Tovább a recepthez >>>

Ropogós kókusz granola

Isteni ropogós granola finom kókuszdióval. Adjuk hozzá a joghurthoz, vagy öntsük le tejjel, és máris kész a reggeli!

Tovább a recepthez >>>

Muszliszeletek almával és dióval

Ideális, ha reggelente sietsz, elfogyaszthatod a bárt útközben vagy munkába érkezés után. Több napig kibírja, így utazáskor is jól fog jönni.

Tovább a recepthez >>>

Házi készítésű instant zabkása

Olyan bőséges reggelire van szüksége reggel, amelyet pillanatok alatt elkészíthet, és egyben egészséges és ízletes? Ebben az esetben nyúljon az instant kása után.

Tovább a recepthez >>>

És melyek a kedvenc édes reggeli tippjeid és receptjeid? Oszd meg velünk a megjegyzésekben.

Az észrevételei és ajánlásai

Ehhez a cikkhez nem adtak hozzá értékelést

Termékek betöltése
© 2014–2023 GRIZLY.cz - Minden jog fenntartva | Cookie-szabályzat
Létrehozta

Új vagyok itt

A PREMIUM tagsággal a következőket kapja:

Ikonka visačky

Kedvezőbb árak

Kiválasztott top termékeknél

Ikonka náklaďáku

Ingyenes szállítás

Már 15 990 Ft felett

Ikonka dárku

VIP előnyök

100% elégedettségi garancia

Szeretnék PREMIUM lenni
Megszolítás

 

 

Személyes adatait azért dolgozzuk fel, hogy szolgáltatásainkat az Ön egyéni igényeihez igazítsuk. Elsősorban elektronikus marketingcsatornákat használunk, ahol elemezzük az adatokat és értékeljük a vonatkozó eredményeket. Az adatokat elemzés céljából harmadik feleknek is átadjuk ( pl. IBM, Stormware, Acomware, Seznam, Google, Netstep). Ezek marketing és elemző ügynökségek. A személyes adatokat az adatok megadásától számított 36 hónapig kezelhetjük. A hozzájárulás önkéntes, és Önnek joga van a személyes adatok helyesbítéséhez és törléséhez, valamint ahhoz, hogy vállalatunk ellenőrizze ezeket az adatokat.

z A "Fiók létrehozása" gombra kattintva elfogadja a következőket Adatvédelmi irányelvek a se Felhasználási feltételek.
A Google reCaptcha által védett | Adatvédelmi irányelvek | Felhasználási feltételek