Gyakori kérdések

Bejelentkezési problémák

Ellenőrizd az e-mail címed, amellyel bejelentkezel. Ha elfelejtetted a jelszót, állíts be egy újat a következő linken.

Szállítás és rendelés állapota

Kövesd a rendelésedet a felhasználói fiókodban a "Rendelések története" szekcióban. Emellett minden állapotváltozásról (pl. fizetés beérkezése, felkészítés szállításra, átadás a szállítónak) automatikus e-mail értesítést küldünk.
Hívd ügyfélszolgálatunkat a következő telefonszámon: +36 1 808 9756. Ha a rendelés már átadásra került a szállítónak, akkor a szállítási cím módosításához közvetlenül a futárral kell kapcsolatba lépned.
A szállítási díjakról minden információt megtalálsz a Szállítás és fizetés menüpontban.

Fizetés és kedvezménykódok

Lépj kapcsolatba velünk a lehető leghamarabb a következő számon: +36 1 808 9756. Ha a rendelés még nem került átadásra a szállítónak, szívesen módosítjuk a fizetési módot.
Írd be a kódot a kosár első lépésében a terméklista alatt található "Kedvezménykód" mezőbe.
Igen, de csak e-étkezési kártyával.

Reklamáció és termékvisszaküldés

A reklamációt és a termékvisszaküldést 14 napon belül egyszerűen intézheted online formanyomtatványunkon keresztül.

Egyéb kérdések

Állítsd be a termékfigyelőt a termékoldalon.
Nézd meg az elérhető álláslehetőségeket a Karrier oldalon.