Hogyan panaszkodjunk

Sérülten érkezett meg a csomag?

Annak ellenére, hogy igyekszünk minden küldeményt korrekt módon becsomagolni, töltőanyagokat használunk, és új dobozok, csomagolóanyagok vásárlásába fektetünk be, időnként előfordulhat, hogy egy küldemény megsérül, nem érkezik meg rendben.


Csomag igénylés a Cseh Postánál

Átvételkor ellenőrizze, hogy a csomagolás sértetlen-e. A küldemény elfogadásával Ön megerősíti, hogy a küldeményt nyilvánvaló hibák nélkül vette át. Ha a csomag sérült, szóljon közvetlenül a kézbesítőnek, és írjon megjegyzést a sérülésről. A legegyszerűbb panaszmegoldás . A küldeményt azonnal visszaküldjük hozzánk és újra elküldjük.

Amennyiben a csomag átvétele és kicsomagolása után észleli, hogy a csomag tartalma sérült, kérjük, jelezze felénk, mint feladónak. Kérjük, adja meg a rendelési számot és lehetőleg a csomag számát, amelyet a posta tájékoztató e-mailjében vagy közvetlenül a dobozon lévő szállítási címkén találhat. Sorolja fel a sérült elemeket is. Ne dobja ki a küldeményt!

A küldeményt lehetőleg még aznap be kell vinnie a legközelebbi postára, ahol kárbejelentést készítenek és visszaküldik nekünk. Sajnos a panaszt nem áll módunkban kezelni. Ez a különbség a PPL-hez képest.

  • Elérhetőség: info @grizly.cz
  • Telefonos elérhetőség: 725 473 077 - hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a reklamációt elfogadtuk, hívja az ügyfélvonalat.

Nagyon fontos a küldemény helyes fényképezése. Készítsen képet:

  • közelről tartalom - termékek
  • tartalom egésze
  • a doboz, amelyben a küldemény megérkezett, beleértve a címkéket
  • tömések és csomagolóanyagok

Szállítmány igénylése a PPL-nél

Átvételkor ellenőrizze, hogy a csomagolás sértetlen-e. A küldemény elfogadásával Ön megerősíti, hogy a küldeményt nyilvánvaló hibák nélkül vette át. Ha a csomag sérült, szóljon közvetlenül a sofőrnek, és jegyezze fel a sérülést. A legegyszerűbb panaszmegoldás .

Ha azt észleli, hogy a küldemény tartalma megsérült az átvétel és a kicsomagolás után, kérjük, forduljon a PPL-hez. Adja meg a rendelési számot és lehetőleg a csomag számát, amelyet a PPL-től kapott információs e-mailben vagy közvetlenül a dobozon lévő szállítócímkén találhat. Sorolja fel a sérült elemeket is.

Fontos: a panaszt annak kézhezvétele után haladéktalanul be kell nyújtani. Ezt követően reklamációt nyújtunk be a PPL-hez, amelyhez a kézhezvételtől számított két napon belül kell beérkezni. Ha a beérkezést követő harmadik napon panaszt tesz, a panaszt nem ismerjük el.

  • Kapcsolatfelvétel a PPL-nél: reklame.depo09 ppl.cz
  • Lépjen kapcsolatba velünk: info @grizly.cz - a tárgy mezőbe írja be: PPL IGÉNY + MEGRENDELÉSI SZÁM.
  • Telefonos elérhetőség: 725 473 077 - hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a reklamációt elfogadtuk, hívja az ügyfélvonalat.

Nagyon fontos a küldemény helyes fényképezése. Készítsen képet:

  • közelről tartalom - termékek
  • tartalom egésze
  • a doboz, amelyben a szállítmány megérkezett, beleértve a fuvarozó címkéjét
  • tömések és csomagolóanyagok

Kérjük, ne késlekedjen a reklamációval, ha lehetséges, szívesen elszállásoljuk, visszatérítjük az összeget vagy új árut küldünk, majd elindítjuk a reklamációs eljárást a PPL-nél.

A reklamáció bejelentése után ne dobja ki a küldeményt, és várja meg, amíg a PPL felveszi, aki visszaszállítja nekünk, vagy megsemmisíti.

Rossz terméket kaptál?

Abban az esetben, ha hibásan küldött árut kapott, vegye fel velünk a kapcsolatot a reklamace@grizly.cz e-mail címen. Írja meg nekünk a rendelési számot és írja le a fellépő hibát. A rendelés csomagolásánál súlykontrollt és kamerás felvételt alkalmazunk. Mindent ellenőrizni fogunk, és a lehető leggyorsabban kezeljük.

Alternatív megoldásként használja ezt az elektronikus űrlapot:

Az Internet Explorer nem támogatott. Az űrlap modern és biztonságos böngészőkre van optimalizálva, mint például a Google Chrome, a Mozilla Firefox, az Opera, az Apple Safari vagy a Microsoft Edge. Panasz benyújtásához használja ezen böngészők egyikét.

Termékek betöltése
© 2014–2024 GRIZLY.cz - Minden jog fenntartva | Cookie-szabályzat
Létrehozta

Új vagyok itt

A PRÉMIUM tagsággal a következőket kapja:

Ikonka visačky

Kedvezőbb árak

Kiválasztott top termékeknél

Ikonka náklaďáku

Ingyenes szállítás

Már 15 990 Ft felett

Ikonka dárku

VIP előnyök

100% elégedettségi garancia

Szeretnék PRÉMIUM lenni
Megszolítás

 

 

Személyes adatait azért dolgozzuk fel, hogy szolgáltatásainkat az Ön egyéni igényeihez igazítsuk. Elsősorban elektronikus marketingcsatornákat használunk, ahol elemezzük az adatokat és értékeljük a vonatkozó eredményeket. Az adatokat elemzés céljából harmadik feleknek is átadjuk ( pl. IBM, Stormware, Acomware, Seznam, Google, Netstep). Ezek marketing és elemző ügynökségek. A személyes adatokat az adatok megadásától számított 36 hónapig kezelhetjük. A hozzájárulás önkéntes, és Önnek joga van a személyes adatok helyesbítéséhez és törléséhez, valamint ahhoz, hogy vállalatunk ellenőrizze ezeket az adatokat.

z A "Fiók létrehozása" gombra kattintva elfogadja a következőket Adatvédelmi irányelvek a se Felhasználási feltételek.
A Google reCaptcha által védett | Adatvédelmi irányelvek | Felhasználási feltételek