Mango hét itt van! - Mango Exclusive 3990 Ft-ért és INGYENES SZÁLLÍTÁS a GLS-sel!
Hogyan panaszkodjunk
Sérülten érkezett meg a csomag?
Annak ellenére, hogy igyekszünk minden küldeményt korrekt módon becsomagolni, töltőanyagokat használunk, és új dobozok, csomagolóanyagok vásárlásába fektetünk be, időnként előfordulhat, hogy egy küldemény megsérül, nem érkezik meg rendben.
Csomag igénylés a Cseh Postánál
Átvételkor ellenőrizze, hogy a csomagolás sértetlen-e. A küldemény elfogadásával Ön megerősíti, hogy a küldeményt nyilvánvaló hibák nélkül vette át. Ha a csomag sérült, szóljon közvetlenül a kézbesítőnek, és írjon megjegyzést a sérülésről. A legegyszerűbb panaszmegoldás . A küldeményt azonnal visszaküldjük hozzánk és újra elküldjük.
Amennyiben a csomag átvétele és kicsomagolása után észleli, hogy a csomag tartalma sérült, kérjük, jelezze felénk, mint feladónak. Kérjük, adja meg a rendelési számot és lehetőleg a csomag számát, amelyet a posta tájékoztató e-mailjében vagy közvetlenül a dobozon lévő szállítási címkén találhat. Sorolja fel a sérült elemeket is. Ne dobja ki a küldeményt!
A küldeményt lehetőleg még aznap be kell vinnie a legközelebbi postára, ahol kárbejelentést készítenek és visszaküldik nekünk. Sajnos a panaszt nem áll módunkban kezelni. Ez a különbség a PPL-hez képest.
- Elérhetőség: info @grizly.cz
- Telefonos elérhetőség: 725 473 077 - hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a reklamációt elfogadtuk, hívja az ügyfélvonalat.
Nagyon fontos a küldemény helyes fényképezése. Készítsen képet:
- közelről tartalom - termékek
- tartalom egésze
- a doboz, amelyben a küldemény megérkezett, beleértve a címkéket
- tömések és csomagolóanyagok
Szállítmány igénylése a PPL-nél
Átvételkor ellenőrizze, hogy a csomagolás sértetlen-e. A küldemény elfogadásával Ön megerősíti, hogy a küldeményt nyilvánvaló hibák nélkül vette át. Ha a csomag sérült, szóljon közvetlenül a sofőrnek, és jegyezze fel a sérülést. A legegyszerűbb panaszmegoldás .
Ha azt észleli, hogy a küldemény tartalma megsérült az átvétel és a kicsomagolás után, kérjük, forduljon a PPL-hez. Adja meg a rendelési számot és lehetőleg a csomag számát, amelyet a PPL-től kapott információs e-mailben vagy közvetlenül a dobozon lévő szállítócímkén találhat. Sorolja fel a sérült elemeket is.
Fontos: a panaszt annak kézhezvétele után haladéktalanul be kell nyújtani. Ezt követően reklamációt nyújtunk be a PPL-hez, amelyhez a kézhezvételtől számított két napon belül kell beérkezni. Ha a beérkezést követő harmadik napon panaszt tesz, a panaszt nem ismerjük el.
- Kapcsolatfelvétel a PPL-nél: reklame.depo09 ppl.cz
- Lépjen kapcsolatba velünk: info @grizly.cz - a tárgy mezőbe írja be: PPL IGÉNY + MEGRENDELÉSI SZÁM.
- Telefonos elérhetőség: 725 473 077 - hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a reklamációt elfogadtuk, hívja az ügyfélvonalat.
Nagyon fontos a küldemény helyes fényképezése. Készítsen képet:
- közelről tartalom - termékek
- tartalom egésze
- a doboz, amelyben a szállítmány megérkezett, beleértve a fuvarozó címkéjét
- tömések és csomagolóanyagok
Kérjük, ne késlekedjen a reklamációval, ha lehetséges, szívesen elszállásoljuk, visszatérítjük az összeget vagy új árut küldünk, majd elindítjuk a reklamációs eljárást a PPL-nél.
A reklamáció bejelentése után ne dobja ki a küldeményt, és várja meg, amíg a PPL felveszi, aki visszaszállítja nekünk, vagy megsemmisíti.
Rossz terméket kaptál?
Abban az esetben, ha hibásan küldött árut kapott, vegye fel velünk a kapcsolatot a reklamace@grizly.cz e-mail címen. Írja meg nekünk a rendelési számot és írja le a fellépő hibát. A rendelés csomagolásánál súlykontrollt és kamerás felvételt alkalmazunk. Mindent ellenőrizni fogunk, és a lehető leggyorsabban kezeljük.
Alternatív megoldásként használja ezt az elektronikus űrlapot:
Az Internet Explorer nem támogatott. Az űrlap modern és biztonságos böngészőkre van optimalizálva, mint például a Google Chrome, a Mozilla Firefox, az Opera, az Apple Safari vagy a Microsoft Edge. Panasz benyújtásához használja ezen böngészők egyikét.